دوره آموزش سئو و به همراه حقایق ناشناخته درباره سئو

Wiki Article

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!

این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید.

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

این موضوع نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به رشد کسب‌وکارتان می‌شود! البته نرخ تبدیل تنها مربوط به فروش نیست و می‌تواند شامل موارد دیگری نظیر افزایش کاربران عضو شده در سایت هم باشد.

برای پیاده‌سازی هر یک از مفاهیم و حتی تکنیک‌های سئو، روش‌های مختلفی وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که برخی از این راه‌ها، می‌تواند به ضرر سایت شما تمام شود.

روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش می‌دهد.

برندسازی مسئله مهمی برای کسب‌وکارهای اینترنتی است! با رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، کاربران زیادی از سایت بازدید می‌کنند. اعتباری که سایت‌های رتبه اول گوگل دارند نسبت به اعتبار سایت‌هایی که تبلیغات زیادی در اینترنت می‌کنند بیشتر است.

برای آموزش سئو به زبان ساده تا حد پیشرفته لازم است ابتدا با خود واژه سئو و اینکه در چه مواردی کاربرد دارد آشنا شوید. بسیار اتفاق افتاده که شما عبارت یا کلمه‌ای را در گوگل سرچ می‌کنید و پس از آن تعدادی سایت مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. در صفحات بعدی گوگل نیز سایت‌های دیگری نشان داده می‌شوند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه چیز باعث می‌شود برخی از سایت‌ها بالاتر از بقیه قرار بگیرند و به عبارتی بازدید بیشتری داشته باشند.

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

چه چیزی بخونم؟ با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. موضوع مقاله

اولاً با این کار به گوگل نشان می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مرتبط با آن صفحۀ خوبی است خرید دوره ابزارهای حرفه ای سئو که لینک کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی کامل‌تر از نوشتۀ رقیب تولید کرده‌اید.

قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید.

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.
ممنونم میشوم سایت بنده رو یه آنالیزی بفرمایید و پیشنهادی داشتید برای بهبود وضعیت سئوی سایتم مطرح بفرمایید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

برای یادگیری سئو اول باید اصول و کلیات آن را یاد بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. یعنی سئو یک تخصص مستقل نیست.

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد بعضی ها صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزشی کسب کرده اند می گویند.

اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.

کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت کسب و کار شماست. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟» بخوانید.

چطوری؟ ما در دوره پایه سئو تمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید.

اگر هم اینجا اشاره شده اشتباه هست و اصلاحش می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله «نرخ پرش چیست» رو مطالعه کنید.

سئو از نظر موتور جستجو تفاوت بسیاری با نظر کارشناسان و صاحبین سایت دارد. اگر بخواهیم خیلی رک با این مسئله برخورد کنیم، گوگل به هیچ عنوان برایش تفاوتی ندارد که چه سایتی رتبه اول یا آخر را بدست می‌آورد. هدف گوگل تنها رضایت کاربران خودش است. همین موضوع باعث شده که در طی این سال‌ها گوگل یک موتور جستجوی بی‌رقیب باقی بماند. یاهو، بینگ و بسیاری از موتورهای جستجو با اختلاف زیادی از گوگل عقب‌تر هستند.

Report this wiki page