نقشه گام به گام سنت ep جدید برای جذب عشق

Wiki Article

این آموزش ها برای کسانی مناسب است که خودشان را تمام و کمال مسئول زندگی خویش، مسئول سلامتی خویش، مسئول روابط خویش، مسئول کسب و کار خویش و مسئول همه ی جنبه های زندگی خودشان بدانند و برای کیفیت دادن به خود و زندگی شان حاضر به پرداخت هر بهایی و عبور از هر مانعی باشند.

فکر کردن به این موضوع به من عشقی میدهد که تمام خستگی های سالهای رسیدن به اینجا را از من می گیرد.

سلام ببخشید توجزوه تو روز دوم دوره نوشته جلسه صفر صوتی، ولی جلسه صوتی ها از یک شروع شروع میشن نیست همچین فایلی بینشون

ذهن خود را از هر چیزی خالی کنید. قانون جذب برای سلامتی نیازمند یک زمینه مشخص می باشد که ایجاد آن بر عهده شما است. در نظر داشته باشید که باید همیشه باوری مثبت نسبت به سلامتی خود و وضعیت زندگی تان داشته باشید.

در حقیقت تار اتری عامل وابستگی ما به همه چیز و همه کس هست. این وابستگی میتواند به صورت منفی و اعتیاد اوری ایجاد شود.

بعد از یک هفته حال مادر خوب شد و در آنجا دختر گفت که آنها تنها آبنبات بوده اند و خبری از قرص نبوده است، پس در اینجا باور مثبت مادر نسبت به سلامتی اش، حال او را خوب کرده است.

اگر متاهل هستید و می خواهید یک رابطه کامل و عالی داشته باشید

هنگامی که بین ما و جسم یا شخص خاصی انرژی هم فازی بر قرار شود از طریق چاکراهای ما تارهایی از جنس آگاهی بیرون می آید و به جسم یا شخص مورد نظر تنیده و متصل میگردد.

البته ایشان بدلیل مثبت بودن شان می تواند به شما انگیزه بدهد امید بدهد و دل شما را نسبت به این موضوع گرم بکند اما در مورد چگونگی ازدواج یا چگونگی طی کردن مراحل ازدواج نمی تواند فرد مفیدی برای مشاوره دادن یا راهنمایی به شما باشد.

دوره قدم به قدم سلامتی به شما کمک کردن بدون چشم داشت را می آموزد

دوره قدم به قدم سلامتی به شما قربانی کردن برای رشد، نه قربانی شدن را می آموزد

پاسخ این است که در همان حوزه ی کاری شما افرادی هستند که همان کار را خیلی عالی انجام داده اند، موفق شده اند و نتیجه ها یا تجربه هایی عالی داشته اند، هرچند تعدادشان کم باشد اما هستند کسانی که در آن حوزه بهترین نتیجه ها را گرفته اند و می توانند الگوهایی مناسب برای راهکار دادن به شما باشند.

امروز ایشان با عشقِ تمام می خواهند تجربه هایشان در مورد سلامتی را در دوره ی قدم به قدمِ معجزه سلامتی با شما به اشتراک بگذارند و به شما کمک کنند که سلامتی تان را از هر نوعی که باشد بدست بیاورید.

راه رسیدن به رویاها منظور از راه رسیدن به رویاها، همان راه رسیدن به رویاهای من است.
از مراحل زیادی عبور کردم، لينک مقاله رایگان و غیر رایگان! گرچه در مقابل چیزی که بدست می آوردم، همگی رایگان بودند!

بیشتر مردم در همین جا گول می خورند و چون نمی دانند مشورت هایشان را با چه کسی مطرح کنند یا راهکارهای شان را از چه  کسی بخواهند یا حرف های چه کسی را جدی و حرف های چه کسی را رد کنند، حرف هر کسی را در هر موضوعی می پذیرند و خیلی از این حرف های پذیرفته شده می تواند نادرست باشد به این دلیل که آن افراد همه ی حرف هایشان را از کسان دیگری شنیده اند و معلوم نیست که آن حرف ها درست باشند یا خیر.

همه ی این اتفاقات زمانی رخ داده است که فرد خودش را در مقابل آنچه می آموزد مسئول دانسته است، به جزئیات آموزش ها توجه ویژه کرده، تمرینات را جدی گرفته، به آنچه از او خواسته شده است یا آنچه درک کرده است و می دانسته باید عمل کند عمل کرده و در مقابل نتیجه های عالی را هم گرفته است.

ترویج این شیوه زندگی به دختران، به آنان یاد می‌دهد که چطور با درک متقابل داشته باشند و هر مشکلی را به مساله برد و باخت نکشانند.

برای دانلود جزوه دوره، وبسایت را در یک مرورگر مثل کروم باز کنید و جزوه را از داخل پنل کاربری خود در بخش دانلودها، دانلود نمایید.

» می‌بینید؟ شما داستان را تغییر دادید. از این‌که به آن‌ها به چشم مشکل نگاه کنید، دست بردارید؛ آن‌ها را مانند موانعی ببینید که می‌توانید به راحتی از آن‌ها بگذرید.

این درک، اطمینان و باور را هم دارم که تا زمانیکه من به این قوانین و اصول عمل می کنم همیشه و در همه حال سالم و سلامت هستم، چون این یک قانون است و اگر شما دوست عزیزم چیز دیگری فکر می کنی احتمالا باید از قوانین خداوند بیشتر آگاه شوی.

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

افرادی که به کما می روند، احتمال بازگشت درصدی به زندگی دارند و در این حالت است که لازم به فرستادن و جذب انرژی مثبت به آنها می باشد.

نکته ای که واقعا یک کلید طلایی از گفته های استادضیاء می باشد این است که ایشان همیشه توصیه می کنند پای حرف های کسانی بنشینید یا از کسانی الگو برداری کنید که خودشان به آنچه بعنوان نسخه یا راهکار به شما پیشنهاد می دهند عمل کرده باشند و از آنچیزی که در موردش برای شما نسخه می دهند نتیجه ای عالی گرفته باشند، این افراد می توانند بعنوان یک مشاور یا هدایتگر خوب به شما کمک کنند.

معرفی کتاب قانون جذب: راز شما برای جذب ثروت، قدرت، موفقیت و عشق در زندگی

مراقب چیزهایی که به آن ها فکر می کنید، باشید. اگر شما دوست دارید به موفقیت برسید و شغل دلخواهتان را جذب کنید، برای مثال پزشک، مهندس و معلم و یا … شوید، آن ها را در بخشی از ذهن خود قرار دهید و تمرکز زندگی خود را برای رسیدن به آنها آماده کنید.

اگر می خواهید کاری را در رشته برق ساختمان شروع کنید مشاوره های تان را از فردی بگیرید که در همان رشته کار می کند و همان کارهایی که به شما می گوید را، خودش قبلا انجام داده و موفق بوده است.

⏳این دوره آموزشی در حال حاضر در سه سطح زیر برگزار می شود

Report this wiki page